söndag 7 april 2013

När man är sjukt nöjd

För ett litet tag sedan så fyllde moi år.
Och länge länge länge har jag trånat efter denna svarta bricka från Day Home.
Så jag tyckte jag kunde unna mig den i present, från mig till mig.
Om ni kunde se mig när jag spatserade hem från butiken med det stora paketet under armen, jag lovar jag log så jag hade ont i kinderna.
Och så länge som jag har trånat och längtat efter denna bricka så har jag hunnit dekorera om den ett antal gånger i mitt huvud. Så när jag äntligen hade den hemma och fick pynta till den så blev det till sist så här. Och jag måste då säga det, jag är sjukt nöjd!
Vissa saker blir man faktiskt lite extra glad över. This is one!

 

Bricka (Day Home), Tavlor (House Doctor), Mugg (Rif) alles från Lantliv
Ägget och ljuskopparna är från Indiska

Inga kommentarer: