fredag 24 maj 2013

När man inte riktigt hinner med

Sen vi kom hem från semesterveckan på Cypern (mer om det i nästa inlägg) så har det varit fullt upp.
Dagarna har passerat snabbare än vanligt tycker jag.
Det har varit släktingar på besök, städdag i området, grillfest, simskola, luncher med goda vänner. Och så allt som hör vardagen till. Nu tycker jag i och för sig att det är väldans trevligt när det händer mycket, men ibland behöver man en liten paus också.
Och snart är sommaren här, och semester. Jag planerar för fullt, dels resor och aktiviteter men också lediga dagar när man bara kan ha det lugnt och gott hemma.
Men nu ska jag först avsluta denna veckans sista arbetsdag. Sen blir det massor med helgmys med mitt lilla yrväder där hemma. Eftersom maken ska iväg på grabbhelg så får jag och sonen en hel helg tillsammans, det kommer bli så bra så.

Inga kommentarer: